Vrácení objednávky

Vrácení zboží je u nás rychlé a snadné!

Vaše pohodlí je pro nás velmi důležité. Připravili jsme pro vás 2 možnosti vrácení – vyberte si tu, která vám nejvíce vyhovuje..
Na odstoupení od smlouvy máte 30 kalendářních dnů od převzetí zásilky..
POZNÁMKA: Při použití akce "Vrácení zdarma" je jedinou možností vrácení peněz, která je k dispozici, vrácení částky na zůstatek zákazníka. Vrácené finanční prostředky budete moci použít při dalších nákupech v internetovém obchodě. Pokud si přejete vrátit peníze v hotovosti namísto dobropisu na váš účet, odešlete zásilku na vlastní náklady.
  1. Přejděte na záložku "„Chci vrátit produkt“", zadejte číslo objednávky a e-mailovou adresu, kterou jste použili při zadávání objednávky. Pokud u nás máte účet, můžete se také přihlásit a přejít na záložku "Vrácení zboží", která se nachází ve "Vášem účtu".
  2. Vyberte objednávku, kterou chcete vrátit, a produkty ze seznamu, které chcete vrátit.
  3. V kroku „Vyberte způsob vrácení“ vyberte "Vrácení zdarma DHL"
  4. V posledním kroku procesu vrácení zboží bude vygenerován štítek DHL. Vytiskněte si jej a nalepte na dříve zabalený balíček. Poté se dostavte na kterékoli oddělení společnosti DHL nebo si objednejte vyzvednutí kurýrem.
  5. Jakmile bude vrácení námi ověřeno, připíšeme částku na váš Zákaznický účet. Budete o tom informováni e-mailem. Standardní doba zpracování vrácení je 5-10 dnů od obdržení vrácené zásilky.
Odeślij zwrot samodzielnie do naszego magazynu w jednym z 7 krajów UE.
Środki zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe / kartę płatniczą w ciągu 5-10 dni.
  1. Jděte na záložku „Chci vrátit produkt“ a zadejte číslo objednávky a e-mailovou adresu, kterou jste použili při zadávání své objednávky. Pokud u nás máte účet, můžete se také přihlásit a přejít na záložku „Vrácení zboží“, která se nachází v sekci „Váš účet“.
  2. Vyberte objednávku, ke které se vratka vztahuje, a poté vyberte ze seznamu produkt, který chcete vrátit.
  3. V kroku „Vyberte způsob vrácení“ vyberte „Vlastní odeslání“ a poté zvolte způsob, jakým chcete obdržet své peníze zpět.
  4. V posledním kroku si stáhněte verzi pro tisk žádosti o vrácení zboží a umístěte ji do balíku.
  5. Mějte na paměti, že za něj musíte zaplatit. Balíky na dobírku nepřijímáme.
    Balík zašlete do jednoho z našich skladů:
    Česká republika
    LAURELLA / CzechLogistic
    ul. Vratimovská 681/80
    71900 Ostrava – Kunčice
    Slovakia
    LAURELLA / CzechLogistic
    ul. Budovateľská 1234 (123kurier DEPO)
    03853 Turany
    Spojené království
    LAURELLA / GOGLOBAL24
    Unit D, 26 Thornleigh Trading Estate
    DY2 8UB Dudley
    Německo
    LAURELLA / GOGLOBAL24
    Oldenburger Ring 3
    02829 Markersdorf
    Francie
    LAURELLA / GOGLOBAL24
    22 rue Edmond Rostand porte 0012
    59130 Lambersart
    Španělsko
    LAURELLA / GOGLOBAL24
    C/ Mailing Bcn-Girona. Nave 5
    Pol. Ind. Can Casses
    08760 Martorell
    Itálie
    LAURELLA / GOGLOBAL24
    Via Papa Giovanni XXIII n 13/15
    20090 Rodano (MI)
    Polsko
    LAURELLA
    ul. Św. Michała 100
    61-005 Poznań
    Holandsko
    DLS International BV / LAURELLA
    Afrikastraat 23
    6014CG Ittervoort
  6. Jakmile vratku ověříme, budou vaše peníze vráceny v souladu s vámi vybraným způsobem vrácení peněz. Budeme vás o tom informovat e-mailem. Standardní lhůta pro zpracování vratky je 7 dní od data obdržení vrácené zásilky.
pixel