Reklamace

Reklamace

Mrzí nás, pokud jsme zradili vaši důvěru a zakoupený produkt nesplnil vaše očekávání, pokud jde o kvalitu.
Určitě nechceme schovávat hlavu do písku! Pokud má produkt vadu nebo se vada objeví během používání – můžete využít své právo na reklamaci.
Postup reklamace:
na kartě „Chci reklamovat produkt“ a uveďte číslo objednávky a e-mailovou adresu, kterou jste použili při zadávání objednávky. Pokud u nás máte účet, můžete se také přihlásit a přejít na kartu „Reklamace“, která se nachází ve vašem účtu.
Vyberte objednávku, které se týká vrácení, a v seznamu vyberte produkt, který chcete reklamovat. Přidejte popis závady a obrázky, na kterých je problém vidět.
Rozhodněte se, zda nám balíček pošlete poštou, nebo ho doručíte do některého z našich butiků.
Určete také způsob, jakým chcete získat případnou náhradu.
Vaše stížnost bude zpracována do 14 dnů od data, kdy obdržíme zásilku.
O konečném rozhodnutí ohledně vaší stížnosti budete informováni prostřednictvím e-mailové zprávy.
Adresa, na kterou je nutné zaslat reklamovaný produkt:
Slovensko
LAURELLA / CzechLogistic
ul. Budovateľská 1234 (123kurier DEPO)
03853 Turany
Spojené státy
LAURELLA / SALESUPPLY
801 Brickell Ave #918
Miami, FL 33131
Spojené království
LAURELLA / GOGLOBAL24
Unit D, 26 Thornleigh Trading Estate
DY2 8UB Dudley
Německo
LAURELLA / GOGLOBAL24
Oldenburger Ring 3
02829 Markersdorf
Francie
LAURELLA / GOGLOBAL24
22 rue Edmond Rostand porte 0012
59130 Lambersart
Španělsko
LAURELLA / GOGLOBAL24
C/ Mailing Bcn-Girona. Nave 5
Pol. Ind. Can Casses
08760 Martorell
Itálie
LAURELLA / GOGLOBAL24
Via Papa Giovanni XXIII n 13/15
20090 Rodano (MI)
Polsko
LAURELLA
ul. Św. Michała 100
61-005 Poznań
Česká republika
LAURELLA / CzechLogistic
ul. Vratimovská 681/80
71900 Ostrava – Kunčice
Nizozemsko
LAURELLA / GOGLOBAL24
Branskamp 11
6014CB Ittervoort
pixel